söndag 12 april 2009

"You are my master"

Detta inlägg är bara till DIG<3.
Jag är så stolt över dina framgångar, du är är en underbar tjej som har klarat så otroligt mycket på den korta tid som har gått.
Du är fin, underbar och se på dig (ja, ställ dig nu framför spegeln, ...gör du det?Bra...)
Fasen så snygg du är.
Säg det högt till dig själv:JAG ÄR SNYGG;JAG HAR GJORT ETT FANTASTIKSKT JOBB!!!!
Det finns en grund till ditt smeknamn, bär det med stolthet, håll huvudet högt.
Du kan mer, absolut,bara du vill att det ska ske så kommer det, jag lovar dig.
Du äter bra mat, du rör på dig (O Walle blir sååååå lycklig över alla promenader :P) .
Du tränar step up,kom i håg nu, jag har sett dig gör det, fasen...u rock girl!
Du är en fin förebild för din dotter,
du visar verkligen henne att man kan uppnå saker i livet - toppen. :)
Du är en fantastisk fru, avundas tom Joakim att han alltid får ha dig vid sin sida.

Jag är så stolt över dig
-You are my master -


(Lånat bilden , hoppas det är ok )


1 kommentar:

  1. *snyft*
    Vad gullig du är mot mig! Tack, Annica! Jag har faktiskt tårar i ögonen när jag läser detta. Jag är mållös, vet inte vad jag ska skriva.......
    Jag älskar dig!

    kram

    SvaraRadera