söndag 12 april 2009

The biggest looser

Någon som har sett det? Iofs en bra serie, blir motiverad till å träna, synd bara att de ska åker ur tävligen en del så fort, det är ju hjälp man vill ha för att gå ner...
Nåja, såg på det idag.Tyckte de såg lite stora ut, kroppsmässigt, tjejerna alltså, men hallå, när de vägde sig....de vägde typ mellan 99-90 kg, alltså inte långt från min dåvarande o nuvarande vikt ,jag tycker inte jag ser så stor ut, men jisses, jag gör nog det ,om de gör det.
Lite deprimerande.Men samtidigt drivande, fasen.Så vill jag inte se ut.
Hm, undrar om jag gör det.Nu vet jag att vikten lägger sig olika hos olika personer, mitt problemområde, som ajg har påpekat förr ligger runt magen, ok.Jag har ju övervikt på andra ställen med, men där är det största problemet.
Hittad en länk till programmet: http://www.nbc.com/The_Biggest_Loser/
Kom också nu på att tjejen, ena tränaren som är med, var tydligen ganska stor som yngre, vilket driver henne nu.Såg henne då hon var med en avsnitt av The Doctors.

Nåja, peppad för att drivas vidare, nästa mål är nu 85 kg. När når jag det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar