onsdag 8 april 2009

Kämpar vidare.

Blev lite träning i dag med, lite för lite i min smak, men det får jag ta igen nu i påskhelgen.
Skulle fortfarande ta mig en tur till Sats, men fasen, skulle vilja betala per gång ,inte medlemskap, inte nu i början, vill ju prova lite.
Fast jag är feg, jag veeeet.

Men det ska ner mer, målet just nu ligger på 85 kg, fasen då, att det ska ta emot just nu....blir lite smått irriterad på att det går så sakta, haha....som jag itne har gjort det förr, men nu, usch.Blir så frustrerad.Men i morgon blir det shopping i sverige, lite gående, alltid bra.
Ska wiia lite med, borde ta en tur med herr hund med, ska kolla väder o vind de kommande dagarna.
Mest stör det mig att magen går inte ner, jo visst gör den det, och det är ju där hela min vikt (känns det som) ligger att jag vill få bort. Har gjort ett par jackknife för att träna mina magmuskler, de ska fram o fettet runt magen ska bort.Men det går såååå otroligt trögt.


Kampen går vidare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar