tisdag 7 april 2009

Tuff vecka. + Veckovikt uppdaterad

Det verkar som min jag håller mig runt samma vikt nu igen, det här runt 90 kg gör mig lite smått galen.
Erkänner att när man gick ner i början lite ok fort så tänkte jag....haha, det här funkar ju super, blir ju supersmal till i sommar, nu fasen är det inte så i tankarna längre...visserligen går det ner, med betydligt s....a....k.....t....a....r.....e......Men det går ner, och det är huvudsaken.
Men skam den som ger sig.
Har joggat runt en halvtimme i vardagsrummet, o rensat ogräs o krattat o provat gjort lite vårfint i trädgården, låååångt kvar, men det är i alla fall på g....o det ger lite motion med:P.....

Har ju kollat min wii, o jag ser ju....fyyyy mig, inte alls tränat,inte så mycket som jag har lovat borde göra. Visserligen har jag tagit, små då, promanader men det är inte bra. Så i dag har jag piskat mig själv att hålla i gång, 40 minuter blev det totalt....
Så nu är det skärpning under påsk. Träna, träna o träna. O hålla kosten, fy, lite slappt där med, inte mycket, men så mycket att det ska synas.
Ska ner mer, punkt slut.
Veckovikten är uppdaterad i dag, se til. höger.Inga stora framgångar denna vecka....

1 kommentar:

  1. Har varit nere på 89.4....men vandrat upp o ner (som vanligt) o landade i dag på 89.7, så det får jag vara glad med, under 90 i alla fall ;)

    SvaraRadera