tisdag 28 april 2009

Gäsp

Fy, jag har varit alltför trött ett par dagar nu, sömnen vill inte riktigt som jag vill...usch.
Men i morgon blir det å träna, allt ligger klart sedan i går när min mage gav upp, haha.

Minimal minskning i vikt i veckan, men jag hoppas som sagt var att träning i morgon ska ge lite booost till saken...
Klart att jag är förtvivlad över att inget sker, men något sker för många på jobbet är nu så imponerande på att jag har gått ner,alla ser det nu, o inget har skett på veckor, men jag har hört o många sa det att det kan var en period som kroppen "kommer sig till rätta - fördelar sig" som tar sin gång, vilket inget eller lite sker med vikt o mycket med former....Inte en aning om det stämmer eller så men jag bara nämner det....

Som sagt var, veckovikt uppdaterad i dag....o träning i morgon.Blir en lugn kväll i dag, har varit ute heeeela dagen i dag, så lite har jag fått röra på mig, men ignet mer nu, magen är inte 100 sedan igår o jag vil lvara fit for fight till morgondagens träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar