fredag 10 april 2009

Promenad med herr hund

På väg hem från prommis :)
Har varit på en 30minutare med Bamse. Det var gott i solskenet med en tur.Han gick fint o lite trafik.
Tror inte han orkar så mycket mer, han ligger just nu helt slut i hallen.Men jag är glad ,jag fick komma ut o röra på mig lite. Fast först sprang vi omkring i trädgården,upp o ner...o överallt...haha.Så man blev lite motiverad för en prommis.
Skönt, trodde inte det skulle bli mer motion i dag, så väl som jag behöver den...
Vi var bland annat o kollade öppetttider på butiken, så de har öppet i morgon, helt perfekt.Då ska jag köpa batterier.:)).Ytterligare en promenad i morgon alltså.O det verkar som vädret blir fint i morgon med, bra bra...
Skulle vilja finna på mer att röra på mig, hm.Promanader är iofs bra. Trist att gå själv bara.Ok, inget ont om herr hund nu, men som sagt var.Blir det en längre är jag bekymrad att han inte orkar.Han såg helt färdig ut....blev lite nervös faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar