söndag 5 april 2009

Söndag den 5 april..


Bamse på promenad


Dagens mat :)


I dag har det skett lite...
Jag har tagit med Bamse på en liten promenad i området, i solen. Tog det lugnt, ca 20-30 minuter blev det. En ganska så trött hund när jag kom hem.
Har ätit lax i dag, se bilden. Var helt ok mat.Sallad med fullkornspasta o lax, o lite sås till.Blev mätt. Obs nu, knappt en handfull näve pasta, helt godkänd enl GI, haha.
Har tränat ytterst lit på wii, så det måste bli en liten tur på den, om en stund.
Har just ett par mål i sikte.
Komma ner så jag ser att jag håller mig på siffran 8 i vikt.
Komma ner till 85 kg, så jag kommer under fetma o kommer på övervikt.
Ner i vikt för följande evanemang:
Besök i Norrk o Sthlm i juni.
Samt till den numera bokade semestern i juni/juli.
Till sommaren önskar jag att minst ha gått ner 5 kg till, helst 10, eller över det.
Vore så skoj, kunna svänga mina lurviga (haha) i lite smalare versioner i vattnet i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar