onsdag 29 april 2009

02.50

Jag vaknade kl 02.50 i natt....
O kunde inte somna om, låg o vred mig till jag skulle upp kl 05.30....
Allt vare fel, trosorna, tröjan, ont i höfterna, axeln, håret var i vägen, törstig, trött, tankfull mm....plus miljoner tankar.
Usch o blä.
Tog mig till jobbet, hela dagen.
Helvetessamtal, får inte jobba med den åldersgrupp som jag vill till hösten, som det ser ut nu, samt en gruppledare från helvetet, låt oss säga såhär, blir hon min ledare, tro mig...protesterade massor....så säger jag upp mig.Helt klart. Det funkar f***n inte.
Hem från jobbet, miljoner tankar igen.
Tränt, trots trött som jag var (är) gick jag å tränade, 3x10 minuter på ellipsmaskinen. Helt kalrt bra.
Sedan hem, vägde mig, ser ut att kunna ske något *hoppas* den här veckan, ska verkligen ta tag i min motion...
Mat, lite....o tro mig...ska nog sova snart.

Skriver detta på båda bloggarna...

Konstaterat följande:
Motionera mer
Diskutera min framtid på jobbet i morgon....
Hur ska det bli? Vad sker, byta ledare, hur då? Annars måste jag fasen sluta med den orsaken, haha....Visserligen en orsak, o tro mig....kommer ge ut den officiellt med i så fall.
MÅSTE få ordning på min sömn, max till måndag, annars blir det att kontakta min läkare.
(Ingen bra sömn,ingen viktminskning...så är det...för god sömn är en viktig del)
Många tankar, usch...o fy fy fy....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar