söndag 19 april 2009

Träningsvärk - ouch!


Var ju och påtade lite i trädgården i går, haha.
Men fint blev det :)
Ont i mina lår, som tusan, men det var det värt.Vet ju att trädgårdsarbete ger mycket motion för kroppen, så 3 timmar i går var super för mig.
I dag har det blivit lite städande, mer fixande ute, men ytterst lite.
Samt promenad med Bamse, blev ca 30 minuter. Varmt ute men blåser *brrr*.
Glad över att vi kom ut, tvingade mig själv idag, lite ont har jag men det gick fint. Inte wiiat så mycket i helgen, har gått mest,men det fungerar bra det med.
Fann en ny liten väg attt gå och undersöka idag,skulle gärna ta den gamal vägen ner till vattnet, den jag kan.Men fegar ur. Vet inte om det är snö där borde än, den stigen/vägen är mindre än de vi går på nu, Kanske nästa helg. :)
Vikten ligger å pendlar uppe på 89.5 i går, o ner till 89....men det går i alal fall inte över 90, glad över det. Men mer motion, bra kost o motivera mig själv så ska det kämpas vidare....

2 kommentarer:

  1. Very fond of your blog. Welcome to our blog usually. We hope that we will have the opportunity to further communicate with you. Lucky you.

    http://www.china-cutter.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Det lönar sig att kämpa. Jag har haft en toppenvecka med vikten! Förvånad själv över resultatet! Bara den inte sticker iväg uppåt igen, vågskrället!
    kram

    SvaraRadera