fredag 3 april 2009

Hungrig...

Nästan haft en lika dag som min vän tror jag...
Har inte varit så hungrig under dagen ,men nu på kvällen så har tarmen bara suuuuugit efter mat.
Ledsamt o trist. Skickade lite uppmuntrande fy-sms till henne, men tog knappt åt mig själv av det ,fast jag borde.
Men nu har jag ätit, tror ärligt det har blivit hel fel mat under veckan, har knappt tid o ork att ordna lucnh på kvällarna så det har typ blivit knäckisar hela veckan....suck.jag vet.Men så var det, så nu skrek tarmen efter mat...o mat blev det.
Får kurera o bota min ångest nu med en lång promenad i morgon, ev med herr hund.
O ordentlig lunch o se till att jag inte slarvar mer i helgen...
Fy fy fy....

Kram på dig Cecilia, jag VET att du kan mer än vad du tror , fasen...du är ju min viktidol o du är SÅ SJUKT DUKTIG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar