lördag 4 april 2009

Under 90...

Tyckte mig skymta en vikt under 90 i dag , på morgonen, så nu hoppas jag att det håller i sig.
Det är ju bra, har sett att min gräns till nästa steg, mellan fetma o övervikt går ,tror jag...på 86 kg, o den ska jag ner till inom en snar framtid. Så det blir ett litet delmål i sig själv när jag kommer ner till den gränsen. Det ska bli toppen.

Så jag siktar vidare, fast jag har ju blivit sååå lat med min träning, men det beror mest på jobbiga arbetsveckor, är sååå trött på kvällarna så jag vet knappt vad jag heter.
Promenaden i dag ligger på farosonen med, blä....det är så dimmigt o kallt ute i dag, inget prommisväder direkt.Usch.Så det blir städa (också motion :P) o lite wiiande på programmet idag, so mdet ser ut just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar