lördag 11 april 2009

Det blev två i dag.

Två promenader.
Först ensam till butiken, var tvungen att handla lite till påskbordet.
Hm, kanske inte det mest sundaste för min del, men det gick ner...haha.
Inget påskgodis dock.Glad över det.Lite skinka, korv, köttbullar, ja ni vet.
Men det blev under dagtid å jag unnade mig det idag.
Tränat på wii, bara et tpar minuter i dag, men i alla fall.Har i alla fall köpt nya batterier ;), så nu kan jag köra ordentlgiet igen.
Har gptt en gång till, med Bamse den här gången, liten runda, ca 30 minuter. Han orkar som sagt var inte mycket mera,så vill jag ha sällskap så blir det korta .me nen promenad är en promenad.
Ska försöka ta en mist var dag under påskhelgen, inte mycket kvar av den nu...men en i morgon o en på måndag, minst.
Och lite wii, o bara var ute.Krattat löv i dag med, ger ju lite motion i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar