onsdag 15 april 2009

Hälsa.

Vet inte var jag ska puplicera detta så det blir en kopia på bägge bloggarna.
Har haft en märkligt huvudvärk....eller nått.Inte migrän.Vet knappt vad det är.
Började lite smått i går, ont över pannan, inget mer.
I morse ont på samma ställe.Åkte bil in.Tänkte att det blir nog bättre.Jo, lite fram till lunch,
Då...Så ont i huvudet ,tänkte nu är det migrän men jag mådde illa o kände mig så konstigi hela kroppen.Magen mullrade mm.
Valde att åka hem.Gick ner till busstationen, började må bättre, tänkte att luft (var ute på fm med) kanske var lösningen). Men Allt kom tillbaka på bussen, åkte med min granne hem-Hon sa bara sovdu så väcker jag dig.Men jag kunde inte. Svettades, bildades svettpärlor i pannan, iskall med genomvarm.Mådde illa, ont i huvudet å var helt svimfärdig.
Kastade av mig i princip allt när jag ko mhem, sovit i 2.5 timmar nu. Mår klart bättre.Ont i magen, illamåaende o lite segt trött...men bättre.
Usch.
Ska nog för min häslas skull ta mig en promenad om en liten stund, kanske inte så, lång tar ev med mig herr hund. Kollade vikten. Den ligger som igår, o den ska ner mer.
Vet ju inte vad detta beror på, men jag vil lhadet noterat i bloggen på båda ställena så jag kan gå tillbaka o se.
Hade någon liknande sak i somras, fast då spydde jag med...inte den här gången.
Ska kolla om jag noterade det i bloggen då, när det var...


Nu ska jag kurera mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar