fredag 24 april 2009

Hoppet om framtiden

Nya jeans, var tvungen :)
Jag pendlar fortfarande runt mina 89 kg, fast jag ser små ljusningar.
Ser att kropssvikten lixom "fördelar" sig överallt, trots ingen minskning i vikt så sitter kläder annorlunda...hoppas ni förstår mitt resonemang...
Har faktiskt fått kommentarer från både kollegor, o tom föräldrar om viktminskningen så lite sker ju.
Blir man glad åt.Strosade omkring i mina nya jeans i dag, de sitter bra, aningen minitajt, man jag ser framåt ,den tajtheten ska försvinna totalt inom kort, haha.
Men de sitter bra, trivs med dem.
Inte tränat i dag, slutade sent, valde att åka hem direkt.
Sneglar nu dock ut....kanske in liten kvällstur med herr hund?Ska se...om en stund.
Annars så blir det åtminstone en prommis i morgon, helt klart. Skulle vilja åka å träna med, men med en buss in, o en hem, dagen blir så lång.....fasen då.
Får nog hålla mig till promenaderna.
Ska fortsätta träningen i nästa vecka, blir nog månd, ons o ev fredag...

Så jag ser en ljusning, ska nog få till ett par till kilo inom kort o en finare figur till sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar