måndag 13 april 2009

No shortcut...

I morgon måndag lovar jag att jag Annica ska ta o skärpa mig med allt vad mat heter!
Jag blir sååå sur på mig själv, på det sättet är det bra med vanliga vardagar igen,
att inte ta en massa smakbitar hela tiden, kan ske med en ostbit eller två, men inget mer.
Måste ta o gå tillbaka till min matgrund igen, tycker jag har förlorat den nu ett tag, inte så
mycket, men tillräckligt för att jag ska märka det.

Jag ska uppfylla min plan, minst 85 kg till sommaren, ok låter lite just nu, hade hoppats på minst
ner till 80, men min vikt bråkar o jag med den så ....here I go.
Fasen, nu ska det här gå......no more shortcut....

1 kommentar:

  1. Jag vet precis hur det är, jag kom precis ifrån den fällan, som du vet. Kände mig som en skalbagge på rygg som bara inte kunde komma på rätt köl igen. Men med lite hjälpa så går det! Nu har jag hamnat rätt igen, bara för att jag väger mig varje dag. Får göra det 2-3 veckor för att komma rätt känner jag.

    Du fixar dina 85kg !!Vad snygg man blir på beachen sedan!!!

    kram

    SvaraRadera