torsdag 9 april 2009

Glad påsk.


Se även min andra blogg....
Jag har köpt en tunika/klänning i stl44/46, o fattar ni hur lycklig jag blev.Jag kan ha den ser fin ut. och kan nog ha den även om jag går ner lite till, modellen är sån. Fann den på den "vanliga avdelningen" på kappahl, inget ont nu om XLNT, fasen de har snygga kläder där till de som behöver lite större stl, bla jeans, fasen de är super.
Så den ska jag ha på planeringsdagen på tisdag (ledig tills dess ;)) då man kan vara lite fin. haha.
Sliter just nu med rädsla inför påsk, inte över godis, har inte köpt en endaste liten mumsbit :), men småätande. Fasen, det oroar mig, så många dagar bara hemma.Oroveckande. Samt att jagh ar inte wiiat i dag, fast jag borde.Men tvn är upptagen så jag har inget val, kanske kan snika mig ett par minter från mannen...
Promenader, i förhoppningsvis SOL, är bokat med herr hund....det hoppas vi på.
Solen skiner visserligen just nu, men den försvinner fort, men det håller på att spricka upp, så jag hoppas på bättre väder....
Så, glad påsk på er, folkens....

1 kommentar:

  1. Svar: jaa den kosta 100 kr tror jag...
    aah men jag prova abra för skojs skull hehe :D

    SvaraRadera