onsdag 22 april 2009

Aktiverat - ingen återvändo :P

Nu har mitt kort på träningssalen på rådhuset blivit aktiverat igen, eller godkänt för aktivering.
Så i morgon, har packat väskan....bär det av, igen.
Ska träna, så är det bara.
Det finns, pinsamt nog lite motionsapparater i lokalen jag inte har vågat mig på än ,haha. Att ställa in allt för att det ska bli rätt.Hm, hoppas jag får till i alla fal len till i morgon.Men "ellipsmaskinen" ( gång på en maskin, så att man går i ellipsrörelse, finns typ sån på tvshopen) ska tydligen varar bra. Körde den 3x10 minuter i går.

Vikten står stilla,men jag hoppas att dessa motionspass ska ge lite mer än wiiboarden. Samt ta tag i lite promenader i helgen.Blir inga under veckorna, finns annat o göra, samt att jag ska försöka ta mig til lrådhuset en period.

Har en motionvation till numera, resan till turkiet är bokad, o fasen....en ny bikini el likn (helst bikini, så uppnår jag lite mer :P) samt en lite mer slimmad kropp till den turen är en liten sporre. Drar i slutet på juni, så jag har liiiiite tid till på mig.... *pust pust*

1 kommentar: