söndag 12 april 2009

Prommistime


Klicka på bilden så kommer den i större format ;)

Vi har varit på strövartur igen, hittat den omtalade stigen, som ska gå ner till vattnet, ytterligare en väg.(Vi kan en till, fast den är en bit bort.)Men vi gick inte längre, som ni ser på bilderna, mjo..det är snö (Bamse tog en smakbit,haha) O vattnigt å så, så den turen får nog bli om någon månad eller så, när allt är bort a hoppas jag.
Det blev en 30 minutare, ca.Klart en fin turtid för oss att gå, herr hund vil lmer men jag vågar inte pressa han att gå mer, så han kollapsar, vore trist.
Har min mens på gång, kom på det i morse, fasen då.Typiskt.Då lär det inte stå mycket minus på veckovägningen på tisdag, men jag känner mig glad att det har blivit en del ute under påsken, fått röra på sig.Lite måste det ha gynnat en,hoppas jag.
En promenad i morgon med, hoppas jag.Sista dagen, sedan börjar allvaret igen.
Påskveckan har gått bra, ok....lite för mycket småätande har det blivit, men fasen....bättre än vad jag trodde.Å komma ut, o "glömma bort" allt som finns hemma har varit positivt, o inte köpt påskgodis *pluspoäng*.
På tisdag planeringsdag, ska fundera ut en bra lunch. Sedan rullar restan av veckan på som vanligt.O den blir kort, snart helg igen :). O då kanske fler prommisar....


PS.Det är både veckovägning o månadskoll (BMI+ kroppsmått)på tisdag kom jag nyss på...uj uj uj......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar