måndag 20 april 2009

Imorgon SKA jag...


TRÄNA!

Nu har jag tom packat ner träningskläder i väskan.
I morgon ska jag ner till rådhuset o tag i lite träning. Pinsamt JA, helt klart.Men fasen.Att det går så trögt just nu, med pendlande först 92-91 kg, sedan 91-90....o nu 90-89 gör mig tokig.
Något drastikst måste till.
Har ökat promanader, visserligen minskat i wiiträning, behöver ett break från det, varva lite med annat.Kan bli lite ensidigt ibland.
Men inget sker i större skala,visserligen ner, men ooooooooooooooootroligt sakta.
Har ätit ok mat, ok...skersmåslarv i bland, det medger jag, men hallååååå, så mycket utslag kan det bara inte ge.Inget godis, bara kanske fel mat i bland.

Ska ner i morgon. Fasen om jag inte gör det.Då blir jag såååå besviken på mig själv.
Jag ska kunna klara att gå ner mer i vikt. Har jag gått ner ca 11-12 kg så visst fasen ska det kunna gå att gå ner mer.

1 kommentar:

  1. Klart att du kan gå ner mer!! Rätt vad det är kommer skjutsen! Glöm inte att dricka vatten, det är A och O för att gå ner i vikt. Om du kan alltså.

    kramisar

    SvaraRadera