fredag 10 april 2009

I knew it....

Det är egentlgien så dumt, jag är fullständigt klar över det,men jag klarar inte låta skåp o kylskåp står där ifred.
Har inte smaskat i mig något extremt:
Frukost, ett päron,en banan, två nävar nötter men jag blir galen.Jag kan inte sluta tänka på vad jag ska smaska på.Nu blir det ingen lunch i dag, tar en matstund kl 18-19 tiden i stället, o innan dess, fasen om jag smaskar mer,då blir jag galen.Hungrig?Nepp, nada.

Är så tacksam över att jag har ett jobb, skulle bli galen o gå hemma om dagarna, eller inte ha ett jobb, fasen ,skulle äta ihjäl mig. Jag kan inte motstå en ostbit där, en frukt där...o ja ni vet.Nu,lyckligtvis har jag inget godis hemma. Det är min räddning.Believe me.Då hade det gått fullkomligt åt helvete.
Men samtidigt blir jag arg på mig, jag VET ju helt klart att jag blir sån när jag är hemma, o om jag nu vet det, fasen, ta i med hårdhandskarna då, tänk nej nej nej.

Bildvalet är klart i detta fallet, Bert när han var med i "du är vad du äter".(Bra tvprogram btw.) Han gav fullkomligt F i allt Anna Skipper sa till han, o han ser likadan ut nu, så bilden ska nu påminna mig, INTE SMASKA, fy fy fy....

Kastat lite kläder ,mest jenas i dag,som är för stora, ska inte i dem mer.Fast jag irriterar mig, de kostar ju en del, köpr dem, å så får man kasta dem, lite deprimerande.Men det är ju för en bra sak, så jag ska ju vara glad.
Tränat på wii i dag, 20 minuter, lite, jag vet.Borde köra mer, men är lite uttråkad, o hm, jag glömde köpa nya batterier (boarden drivs med dem) så det tar nog slut vilken sekund som helst, fasen.Men hoppas de kanske har öppet i butiken i morgon, så kan jag evordna fler. O en bonuspromenad på köpet.

2 kommentarer:

  1. Kasta allt stort! Hurra för det! Kom igen! Jag ska försöka hålla mig från allt hemma. Finns inget mer än bröd, men jösses, vad bröd man kan äta om man vill!!!

    Kom igen bara!

    SvaraRadera
  2. Jupp, kasta var skoj.Hoppas jag nu inte behöver dem igen bara ,haha.
    Inget mer smaskade i kväll i alla fall.Jippi.

    SvaraRadera