söndag 1 mars 2009

Magträning

Min träning i går ger lite hopp.
Känner hur jag har lite träningsvärk i magen så det här var verkligen det jag behövde.
Ska ta ett nytta pass om en stund.
Vågen stod nere på 92.6 i morse igen, efter ha varit så mycket över 93 en tid, kändes bra. Hoppas några gram har försvunnit till vägningen på tisdag.

Blir nog en promenad i morgon, jobbar till 15 men har personalmöte efter det, så jag kommer hem sent, så det blir nog inte någon träning i morgon har jag en liten känsla av...
Men kanske en rundtur i Lillestrøm efter mötet...innan bussen....det ger nog några gram hoppas jag.
Ville ha sol i dag i förhoppning om en ny fin promenad, men inte.Det var trist, vill ut, får se om det blir en tur i alla fall.
Men jag får nog med motion i alla fall, det är söndag, ingen vilodag direkt, utan min städdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar