lördag 7 mars 2009

Väga mig mer sällan?

Jag funderar på att investera i en våg, eller om jag ska tvinga mig själv att inte väga mig varje dag. Min vikt hoppas fortfarande mycket upp o ner på en vecka ,nu i dag, är den lite högre igen vilket gör mig ledsen, o undrar vad jag hålelr på med...Om allt detta är värt allt slit.
*suck*.
Men å andra sidan så peppar det mig att fortsätta. Men som sagt var, om det går så borde jag sluta väga mig varje dag, mäker att jag har svårt för att slita mig från det men jag blir så ledsen när vågen går upp ,eller står stilla så jag borde inte göra det, för min egen skull.
Mne jag ser ju att det sker saker, så jag borde bar fortsätta, eller hur?
Fast tålamodet är sjukt långt ner just nu.

Har tränat lite, båda i dag å går, ska göra mera lite senare idag, mer abssträning, o lite joggning...det behöver jag.O ev andra saker.
Promeanden ser ut att utebli, jag veeet, men det är så sjukt trist väder ute, o det motiverar mig föga att vandra ut då.

I dag blir det soppa till unch, med grönsaker o lite potatis o korv. Tror den passar mig bra. Den är god o inte så ohälsosam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar