måndag 16 mars 2009

91......92......91.....92.....

Så ser mitt liv ut just nu. :(
Jag håller på att bli galen. Vad jag än gör så sker det nada.
Nu väger jag 91.8....jag var ju nere på 91.2 kg, jag begriper inte detta. O ändå så gör jag precis som vanligt.
Vad sker?
Vet ni vad, jag håller just nu bara på att ge upp, ok jag vet , jag borde absolut inte det.Men detta är sjukt irriterande o det hjälper inte motivationen det minsta.
Nu har jag tom kört enbart på GI, med godkänt bröd i en vecka.O inget annat.Ingen pasta,potatis, ris elller något sånt.
Jag står fast.Jag rör mig varje dag, o det allt bara skiter sig.
*gråter en skvätt inombords*
Låter jag förfärligt ynklig nu? (Som vanligt)Tycker jag ofta aldrig ser ljusningar, men nu är det inte kul längre.
Vill ha min mat nu, men nej då....jag ska träna mer, för äter jag nu o ställer mig på vågen....ja gissa reslultatet.
Mitt mål med 91 kg i morgon, eller till helgen som jag absolut trodde i förra veckan är mer eller mindre som bortblåst.
O ja....just det...ska jag också lägga till lite mer, min mens verkar vara i antågande igen.
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGH!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. som en væn/terroist i 10 år och som chef med många år av erfarenheter och kurser,kan jag ge de dig ett råd.
    FOKUS-bara se FOKUS,aldrig se bak
    MÅL-bara stirra på målet,inte vågen
    VILJA-foca bara på:jag kan,jag vill,jag ska
    RESULTAT,ta alla pos.resultat som en seger
    99% rætt,er 100% fel,nogrannt studera varfør den lilla % som felar ÆR fel....det dødar resten.............
    1999,var jag en arbetsløs och totalt nedbruten
    person,nu ær jag en en chef før många anstællda och har ett bra liv!!!!
    DU klarar detta som kørkortet
    bara kasta dig in i det,å ta FIGHTEN!!!
    NO FEAR,JUST FIGHT
    AB

    SvaraRadera