tisdag 10 mars 2009

10 kg snart

Vill ha....

Är fortfarande på -9.2 kg men det är snart -10 kg. Den dagen ser jag fram emot.
Trodde att den skulle komma denna vecka, fast vecka när ju inte slut än...men jag tror inte det.Men det vore så skoj, att kunna fira det , o meddela det till min läkare nu på fredag.
Men det är inte långt kvar.

Ser på mina lår, de har blivit lite smalare, glad nyhet :). Ser fram emot att mäta dem på torsdag.
Det enda som grämer mig är fortfarande min STORA belastning,min mage.Jo då, den har kympt men inte så fort som jag vill....
Fast ser jag på övriga kroppspropoptioner så är magen som sagt var mitt STORA problemområde, o där sitter massor av mina kilo som jag måste gå ner.
Tränar mina magmuskler, med abs tränigne på wii....Jacknife. Plus att i dag har jag börjat med situps med.Just för att få bort magen...

Såg förresten på The Doctors i dag, på tv. Hela programmet handlade om träning. Bra tips, speciellt om hur man ska göra situps effektivt :)).
Fick veta att om man tar bort så lite som 1 burk läsk (om man nu skulle dricka det varje dag) under ett år, så motsvara det 7 kg.
Bara som info...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar