söndag 8 mars 2009

1 timma...

En timma träning i dag,hittills o inget smaskande alls. :)
Gör mig lite glad.
Beklagar till min vänner o min sambo för jag är så stingslig i dag, men jag vet ju knappt inte hur jag ska gör snart för att få detta o fungera. Det är något, litet som inte vil lso mdet ska.Ev något i min kost...jag vet inte.Men som Andy sa, att jag måste prova mig fram lite till vad som är helt rätt för just mig...O jag ska ju på läkarbesök nu på fredag, tor jag det var...(?) så jag kan ev be om lite tips då.

Nu lite lunch, funderar på typ en pitabrödsvariant med sallad o något kött i med vad är ju frågan, hm, ska se vad som finns i frysen som kan vara passande.

Kämpa mer-ger mig inte!

1 kommentar:

  1. Ingen våg heller :P, fast jag var påväg där för ett svagt ögonblick...

    SvaraRadera