söndag 15 mars 2009

2x10 minuter o ont i tån....ouch

Jag har tränat lite i dag.
Bla yoga, o musketräning, då mest koncentrerat för magen, abs o midjeträning.
Har springit med,eller småjoggat. haha. Vilket betyder att småjogga runt i vardagsrummet i 10 minuter, fast jag har gjort det två gånger :)), hittills.Vill ta en tur till om en stund, men har lite ont i vänster lilltå, råkade sparka in den i bordet, kollade på Lets Dance reprisen samtidigt, haha.Får skylla mig själv, men nu är jag öm o har ont.Fasen då.Men vila lite, så blir det nog bra, hoppas jag.

Vikten är som vanligt, pendlar upp o ner som en jojo, nu nere på snart 91 igen, efter ha varit o klättrat runt 92 under et par dagar, suck. Fast jag tor inte mitt siderdrickande gynnade min viktnedgång direkt :(, men ja....lite skoj fast jag eg inte ska, eller borde unna mig det, så har jag rört på mig en del med.

Stressande att se vikten på vågen,eller i mitt fall på balanceboarden, i omed att den är såååå känslig så syns ju fasen varje mikrogram man går upp eller ner. Men jag kan ju inte slita mig heller.

Funderar på lunch till veckan.Är inne på en kesovariant just nu.De har inte "svensk keso" här , men typ liknande, så det får gå.Med lite parmaskinka eller liknande till o grönsaker, till lunch. Inte i dag då, men jag hoppas få till det till veckan som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar