lördag 7 mars 2009

Sliter lite...

Usch det är sååå dumt för mig att vara hemma.Tekniskt sett så är jag mätt men sitter ändå o funderar på...kanske en bit ost, banan, ett kex eller ja....u name it.
Livsfarligt o sitta o tänka på mat, o allt finns ju hemma så det är ju bara att gå o ta.
Andy har köpt ostbågar, en liten påse....vet någon hur lockande det är...Annica älskar ostbågar....*suck*.
Jag har inte rört något än.... :), så lite vilja har jag. Han har med köpt en påse med pistagenötter till mig, som kompensation, nötter är lite lite bättre i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Jag håller på dig, jag vet hur det är att vara sugen på och tänka på mat hela tiden.....
    Gulligt att ändå köpa nötter till dig tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Jo då, det är ett mindre helvete, har ätit lite nötter nu, eller ganksa många, så nu stopp på det, o jag borde ta en promenad, men helvetesväder ute lockar inte. Ska nog ta en runda på wii, om Andy vill slita sig från tvn...

    SvaraRadera