söndag 15 mars 2009

Ouch!

Min värk i tån har gått ner mer till foten....lite svullen men börjar att bli bättre.
Men det blir ingen mer joggingrunda i dag, fasen då.Ville ha minst två till.Men jag vågar inte riskera att få ondare.
Det blev lite yoga o andra muskelövningar för överkroppen i stället.

Min vikt?
Nja, den balanserar som vanligt, ska ju vara nöjd med där jag är,vilket är bättre än för två månader sedan, men....inte tillräckligt.
Tycker att det gick så bra i början,men redan nu tycker jag att effekten är för liten.
Det är jobbigt, o ibland undrar jag vad jag håller på med, baa typ minus 0.2-0.5 är ju ett plus ,men inte ens så lite rör det på sig.

Fattar ibland inte varför o varför min mage ska va så stor fortfarande,
efter all träning o ändrad kost...o allt sånt.
Inser att min mage måste ha varit monsturös stor, om inte är så fortsatt,
deprimerande.
Hm, det blir att fokusera,nu ska det bli vårväder hopaps jag ett par dagar så promenader vore bra, om nu min fot tillåter det.Det hoppas jag.

Ska ju kämpa vidare, det är min plan.Jag ska ner mer i vikt, märker att jag ofta nu är deppig pga att det inte går som jag vill, o som vanligt är det tålamodet som fattas.Borde jobba med det o inse att det tar längre tid än vad jag tycker att det ska ta.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är, att bli arg och deppig för att att det drar ut på tiden och segar.....Håll ut bara!

    kram Cecilia

    SvaraRadera