måndag 30 mars 2009

Lipsillen

Haft en blädag, först möte med min chef som inte var det bästa, jo....vist var det.Hon verkar mer toppen än jag trodde.
Men fick lite kritik som jag inte ville höra. Tog åt mig det som en svamp....
Fasen.Fast det är ju bra.Men det är saker jag inte tyckte om:Saker som jag vet är min styrka, som jag nu i dag fick dåligt på, har aldrig fått något negativt på det.
Möte på kvällen, mera negativt.Vi tog upp iofs bra saker som hur vi trivs, men allt var såååå ledsamt.Usch.Pratade av mig lite, o sen....sen kom tårarana...
Usch, fasen.
Blä.
Så nu mår jag bara blääääääää!

Att detta står på denna blogg är en god orsak.
På vägen hem var jag sååååå sjukt nära å bara köpa miljoners godisbitar....men gjorde det inte.
Tyvärr blev det en korv.Inte det bästa, fullt klar över det, men tro mig, med tankte på allt annat jag kikade på så.....tro mig, det var klart det bästa.
Så jag känner mig, plus nu allt annat som en stor plufsig gris. Har inte tränat i dag heller ,kom hem nu kl 21,så det är såååå sent.men jag har i alla fall gått en liten promenad.Lite plus, men usch....jag vet att vågen i morgon lär inte vara så positiv, vågar knappt tänka på det.

2 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig som tog en korv istället för godis!! Av två onda ting så valde du det mest goda alternativet. Cred till dig!!
    Alla har svackor. Jag gillar inte heller kritik och du kanske var extra mottaglig idag av olika orsaker? Som min coach sa till mig; tänk på vad du åstadkommit hittills! Du är inte lika rund som för 10 kg sedan! Du ser smal ut! Du är en snygging! Titta dig i spegeln och se vad du har gjort!

    Jag har inte motionerat sedan i torsdags, hur bra känns det på en skala?! Vägning imorgon, men jag vet inte om jag törs.........men jag måste nog, för att bita i det sura äpplet. Bäst att ta tag i det direkt, väntar man så är det kört! Imorgon är en ny dag för oss båda.

    Jag älskar dig, fortsätt kämpa med mig!!

    stor kram
    Cecilia

    SvaraRadera
  2. Du är duktig på det du gör vännen! Ge mig mejladresserna till dessa personer så ska de få se på mejlbombning!!!! Ingen rör min DUCKIS. Och när det gäller vikten så är du inte alls någon plufsig gris eller vad du skrev. Du är en kämpe som kämpar på. Du kommer nå din målvikt så småningom. Pressa dig inte för hårt och var för hård mot dig själv. Det slutar bara med mer onödig stress och se var man hamnar då....Det var vi båda två vännen. KRAM KRAM

    SvaraRadera