söndag 29 mars 2009

Lite fy mig...

Om ni har läst min andra blogg så ser ni att jag var på fest i går....vilket betyder lite alkohol konsumtion, usch...fy mig.Inte bra för min vikt. Visserligen kissar man ut den fort, haha....men nu dagen efter.Fasen, lite sk fyllehunger slog till.Har försökt att behärska mig men det har kommit ner lite mer i magen i dag än vad som jag borde äta.Suck.

Så nu har jag det dåliga samvetet, men det är en ny vecka i morgon, nya tag o jag ska ju inte ge mig ....eller hur.... :P.

Har tränat dåligt med, i dag inget alls.Orken finns inte i dag, o i går inte heller.Men jag har gått en del, först handlade vi i Charlottenberg, sedan en promanad i Lillestrøm. Inte min långa, men 15-20 minuter blev det nog.
Så lite har jag rört mig.
Ska på möte i morgon, så efter jobbet, innan det så hoppas jag att kunna röra mig lite.

Träffade magnes syster Silje i går, hon brottas med sin vikt hon också. Hon har gått ner 25 kg vad jag förstod, men inte med piller, de funkade inte på henne.Utan med operation. Lyckat i alla fall, fast hon har rasat fort o magen var ordentligt sladdrig.
Men kul för henne. Visade bbild på sig som lite större, o ja....det var verkligen skillnad.
Bidrar med til latt jag vill fortsätta med min viktnedgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar