onsdag 4 mars 2009

-8.9 (92.1kg)

Låter helt sjukt.Men i dag när jag skulle wiiia lite (wii balanceboard-träning) så hade jag helt plötsligt gått ner lite...dagen efter vägning då, typiskt nog.Nåja.
Får göra en dagsmätning här i stället då:

92.1 kg -8.9 kg

Blev så glad så, kanske jag kan få ha gått ner mitt mål på nästa läkarbesök .....10 kg. Jag får hoppas det. har 9 dagar på mig, Hm, ont om tid, men kanske i alla fall...

Har promenerat i dag med, i väntan på bussen, blev 45 minuter.Skönt men irriterande med all snöslask, fast nu ska jag ju inte klaga på det...jag vill ju att snön ska bort....
Usch....


2 kommentarer:

  1. HURRA!!!!!!!!! Min älskade, duktiga bästa kompis!!!!! Åh, vad du är duktig. Jag kan inte säga det nog många gånger hur glad och stolt jag är!!!

    SvaraRadera
  2. haha, ok tack...Jo lite glad blev jag nog...
    Fast mest skoj o se din reaktion...

    SvaraRadera