onsdag 11 mars 2009

Spicy

Fick lära mig att stark kryddad mat är bra för ämnesomsättningen, vilket är ju toppen för min viktminskning. :))
Så sagt o gjort,det blev stark kryddad wok i dag till mat, ska bli intressant o se vad som sker nu...

I morgon är det BMI o kropssmätning, uppdateras någongång under kvällen. Blir lite motion under dagen med, vi ska till biblioteket så det blir lite farande, alltid bra. Borde ta en tripp till stan med, bara enkortis, så då blir det lite mer gående, det behöver jag.

Vikten går ner, vill inte säga för mycket men i den här takten så når jag absolut mitt mål till nästa helg, men kanske inte denna.
Funderar på mat på fredag, ska ut med jobbet.(Bra ursäkt att få dansa med ,plusöäng för att röra på sig) .Täntke fråga om köttbit o en sallad till,det borde de kunan ordna. Visst, det vore gott med lite sås o pomme till,men den lyxen får jag unna mig vid ett antal kilo mindre, senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar