måndag 9 mars 2009

Aktivitetsdag...

I dag har vi haft aktivitetsdag på jobbet. Vi har gått till en plats som heter Sørum Gård, fram o tillbaka, bara det tog med barnen ca 2 timamr tur o retur, sedan har varit ute hela dagen o gjort allt möjligt.
Jag har valt i dag, fy mig...jag vet, två saker.
1. Väga mig .Skullegöra det i morgon, men kunde inte låta bli.
2.Uppdaterar min viktstatus idag.
Orsaken är...
På torsdag blir det uppdatering på kropssmått o bmi (inkl vikt), pga läkarbesök på fredag så jag tar en viktkontroll i dag.
Men det blev positivt, o jag känner i kroppen att det var bra att vara rörlig...

Har kontaktat SATS här i Lillestrøm, fått erbjudande om ett månadskort på ca 500kr/mån. Ska tänka på det. Ingen lust att dra dit själv men jag måste lägga till någon mer aktivitet för att minska min vikt.KSa ta en tripp dit, kanske i morgon o kolla upp saker o ting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar