söndag 3 maj 2009

Vi kom runt :)


Vi kom runt :)

Tyvärr på bekostnad att jag har en hund som ligger utmattad o ont i högra benet. Fy mig. Men han var glad...
Terrängen var inte den bästa....
Vi skulle gå markerad röd väg idag, vi har ju gått den gula, men vi kom ca 50-100 meter på den röda då jag insåg att det var alltför sunkig mark att gå på...
Kom på att det fanns en till väg, den vi skulle utforska nästa gång. Sakt o gjort , letade upp den nu betäcknad som lila och drog in i skogen. (Obs att vi gick inte exakt som utmätt på bilden) var mycket stenar, upp o ner...o väldigt mycket ner, o sunkig mark här med, men den här gången gav jag mig inte. Vi letade oss runt det värsta ....men Bamse for lite illa, snubblade lite för mycket o så... :(.
Men tillslut kom vi fram till hus, strax vid arkerat orange på bilden o såg sen att....vi hade gått runt. WOW.Superpromenad.Tog väl ca 30 minuter, men med tanke på terrängen så gav den nog mer än om vi skulle ha gått landsväg. Skoj skoj...
Den väg som är orange vore kul att utforska mer, har gått på den förr men inte så långt pga terrängen...men kanskedet blir en tripp dit med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar