fredag 1 maj 2009

Maj maj måne....

Nu är det maj. Tänk vad tiden går....
Jag inser ju att min viktminskning inte går som jag hoppades på i början.
Trodde ärligt, dum som jag är att det här var ju peace of cake, men ick då.Så helgen blir i träningens tecken (undrar hur det tecknet ser ut).Sett att min vikt inte har rört sig många gram ner den senaste tiden, trist, men den går i alla fall inte upp...

Nu ska här tränas o leva sunt....
-----------------------------
Läs läs läs!!!!
Har fått en kommentar på mitt förra inlägg från :Rebecka - Rebeckas resa mot målvikten, som har har en blogg om viktminskning. (Klicka på namnet,så kommer ni till hennes blogg :))

Fann en länk från hennes till en till: Annas Matkaos Och går man in på hennes har hon ett finfint erbjudande för oss bloggbantare.... Bloggers united .Kika in o vurdera det.har anmält mig själv samt min vän Cecilia :P, klart att hon borde få vara med, min master, - 35 kg... (WOW).
------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar