tisdag 19 maj 2009

Veckan som var...

Jo ,veckan har ju iofs gått bra. Mer eller mindre.
I dag är det dax för vågen, den var hyfsad med tanke på min mens som helt plötsligt kom i fredags, från ingenstans. Nåja, jag får vara nöjd.
Klart, fasen...jag blir ju så sur på mig själv när saker o ting inte går fortare, men man ska vara glad för det lilla, haha. Ser ni optiminsmen i mig . *fniss*.
Så i dag är vikten uppdaterad, o jag ser lite ljus framför mig.Med ett mörker i dag, det blev ingen träning ,kände mig inte alls i form, magen vill inte må som jag vill, o jag tänker inte skutta på en träning då, får se, hoppas det blir bättre inom kort.
Vill så gärna att min lilla wiifigur, hon är ganska lik mig, haha.Blir lite smalare, misstänker att hon byter form då jag från nu"obeast" (Visst låter det såååå hemskt) går ner till "overweight".Har ränkat ut att det nu saknas ca 2 kg för det, wow.Vill dit nu...o vill absolut dit snarast...

1 kommentar:

  1. lugn gumman den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge

    SvaraRadera