lördag 23 maj 2009

Tand på vift.

Som jag skrev i min andra blogg så bet jag av min krona på min tand i går, suck. Så nu är jag lite smått deprimerad, o sjukt nervös. Hatar tandläkare, så det blir ingen skoj vecka som kommer. Ångesten kom redan i går, med en huvudvärk som bonus i dag. Men jag måste åtminstone fixa något provosoriskt under första delen av den kommande veckan.
Har småsmaksat lite, haha.Det går, på den andra sidan, fast jag har inte stoppat i mig alltför dåligt, frukt, sockerärtor, youghurt...inget godis, men jag lover det var sjukt nära med chokladpudding i går....*suck*

Inte gått så mycket, bara vanlig gång, haha. Ska ta mig en tur med hunden i morgon, hoppas vädret håller i sig så att det går, vore bra det.

Vikten håller sig som förut i alla fall.Tror inte jag droppar ner till 86 som förhoppningen var till fredag, o beroende på tandläkare den här veckan, så får jag se om jag drar på träning.
Sedan blir jag borta en vecka, från nu på fredag till nästa måndag (8/6) .mest för att besöka min mamma,men det går ju inte alltid, så jag har bokat in lite annat med. Smat att jag fick veta att min sambosdotter konfirmeras hlegen jag kommer ,jag vet, dålig koll....så det kanske blir en visit i kyrkan med...
Men jag ska prova med att gå massor, veckan jag är borta, det är mitt mål.Så lite transportmedel som möjligt...Det är mitt löfte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar