lördag 9 maj 2009

Desperation


Usch.Har ett så otroligt godissug i dag...
Det är verkligen hemskt. Har ju varit duktig.Endast tagit kvikklunsj (ok, choklad med keks) som komplement vid illa tillfällen då jag behöver mat i mig.Dålig idé,klar över det.Men det har fungerat bra.inget godis annars på...ja vad blir det nu, drygt 4 månader, från att vara helt beroende av det, tom gömt godis bara så jag får...helt sjukt.
Men idag är det illa, tursamt nog har jag inget hemma, puh för det.me nbutiken är öppen o det är inte långt dit. Så jag stålsätter mig, INTE GÅ DET HÅLLET!!!
Så bild på smakskigheter, är det närmaste jag får komma.
Jag märker på mig, trots inte direkt minskande i vikt att kroppen formar sig fortfarande, Vilket är bra. Midjan syns numera o jag kan tydligt se en plattare mage (nu pratar jag inget megamirakel här, men det syns), wow.skönt det. Och uppenbarligen har allt det jag har gjort en liten effekt.
Har dessvärre varit svag för frestelser, blev en bakad potatis i går, med smör....haha. Snacka om att jag fick springa på toa i natt, jag äter ju fortfarande xenical som drar bort fettet ur min kropp, o tro mig.Det marktes i natt. Magen hade verkligen sitt eget liv. Lite orolig fortfarande. Men det har lugnat ner sig.
Planen idag blir att dra ut hunden på en promenad, ned till vattnet.Skulle gärna ha tagit min runda jag fann, men pga regn de sista dagarna lär det vara blötare ute än sist, så det får nog vara.
Kanske lite wii med, yoga o muskelträning. Behövs för magen.Ska nog ta tagi i det direkt efter detta skrivande.
Ska städa med, all rörelse är bra :P, så tömma diskmaskinen, o fixa iköket blir ett tema snart med.

1 kommentar:

  1. Jätteduktigt att hålla dig från godiset. Roligt att du kan se resultat runt midjan!!! Du är så himlens duktig!

    Ska äta nötter ikväll. Ingen promenad och pytte vatten. Det kommer inte att visa bra på vågen!! kram

    SvaraRadera