torsdag 7 maj 2009

Träning o jag är ingen bra kombination

Fasen, alla mina tränignsplaner har gått i stöpet i veckan. âr det inte för pollen, så jag är trött som tusan så beror det på annat.
I dag hae jag packat väsken för träning,men efter ett sms till mannen så insåg jag nepp....Inte det.Han är på mässa med jobbet, kommer hem ca 21....vilket betyder att herr huns skulle vara måttligt kissnödig om jag inte kom hem.
Men vi tog oss en tur till vatnnet i stället, rundna tar ju ca 30-40 minuter så den är fin. Slitsam pga uppförsbacka *puh* ja, men så effektiv, bra att den finns.
Så nu ligger det en glad trött hund i hallen, o jag¨sitter här, glad, o lite trött.
Blir mer prommisar i helgen, hoppas på bra väder bara, fasen....är inne i en liten regnperiod nu verkar det som.
Wii har det varit dålig med en stund, tog 10 min halvjoggning innan promenaden,annars lite. Hm, dumma mig. men promenader ger mycket det med, fast jag borde ta lite situps med, för att trimma magen....

3 kommentarer:

  1. Väkommen till Bloggers United!
    har också problem med pollen...blir skittrött av det...
    Lycka till med vikten!

    SvaraRadera
  2. Att gå ger mer än vad man tror.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    jaså, du följer Finessans blogg? Vi är "kompisar" sedan hon hängde med i en tråd som jag startade på Familjeliv.

    Ang vikt, jag har en del att tänka om. Känns lite konstigt, men vi får se.

    kram

    SvaraRadera