onsdag 20 maj 2009

20 minuter halvstruttande...

Det blev 20 minuter halvstruttande (minijoggande) i vardagsrummet i dag. Med wiiboarden... + 10 miuter till i form av yoga o muskelträning.
Första gånge jag tog på 20 , brukar köra en 10 minutare åt gången. Det gick fint. Borde ta en runda till, fast nu är det snart tv tid, så det lär inte bli mera i dag.
Hoppas på sol i morgon så Bamse och jag får ta oss en promenad.Det behöver vi, båda två.

Vikten håller sig som den ska, 87.5 i morse med, puh. Hoppas den håller sig så.Eller att jag håller mgi i skinnet.Fast det har jag inte gjort...egentligen. Varit hemma i dag, var inte i form, jo så pass mycket att jag smååt....*suck*.
Blir galen på det här.Några tips hur man ska sluta småäta???
(Sluta ha mat hemma...jaaa)

Kampen går vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar