söndag 3 maj 2009

Frustration!!!

Jag håller på att bli galen.
Fortfarande så står vikten som den har gjort den senaste tiden, har inte vägt mig i dag, ska jag tillägga men jag känner det.Haha.
Jag blir så ledsen, att trots annan kost, visserlgien håller jag mig inte enl GI alltid,men jag har ju ändrat såååå mycket i kost, plus inget godis eller chips eller så, alls.Inte ens en glass nu när det har varit varmt...Men "sund" mat, var dag. Jag rör på mig, har haft mina promenader, är ute....o allt o ändå sker inget. :(. Ska träna i veckan ,helt klart ,det måste jag.MEN jag känner att jag måste få ett minigenomslag snart, börjar att bli lite ledsen över allt. Men jag är ju glad över det jag har gått ner, tro inget annat. MEN jag VILL att det ska ner mer, absolut. Så ge mig?Nej, det vill jag ju inte. Men det är så grymt irriterande. Jag rör mig mer nu är i starten, o inget sker..

Nåja, ut på promenad i dag, vi kanske inte rusar fram i skog o mark men vi går. Måste vara lite försiktig med.Herr hund, min söta lilla Bamse är förkyld, hör det tydligt när han andas genom näsan, haha,Sött ,men är orolig att han ska åka på lunginflammation el likn, han är ju inte ungdom...
Veckans plan:
Söndag (I dag) Promenad
Måndag. Inget mer än att gå från stationen till jobbet, ev tillbaka sen, jobbar seeeeent. Möte.
Tisdag. Träna
Onsdag.Hm, får se på väder o vind.Träna/Prom eller wii
Torsdag. Träna
Fredag. Se onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar