måndag 25 maj 2009

Mentalt nere, vikt uppe

Jag märker att allt med min tand inte har påverkat mig så bra under helgen.Visserligen inget godis, men jisses vilket småätande. Vilket ni nog har märkt på mina inlägg.
Dagen innan viktkollen så ligger jag +0.5 kg, fatta vilket nederlag. Det har varit illa förr men inte såhär. Sjukt besviken på mig själv. Under veckan i Sverige blir det som sagt var träning, samt att jag ska gå...massor.
Ska se om jag lättare kan hålla kosten med, hoppas på det.
Trist att det inte blev som jag ville, men jag är just nu 2 kg i från minus 15 kg, så jag får nog var agnaska så nöjd, fast jag innerst inne inte är det, alls...om jag nu erkänner det för mig själv.

Har ju veckan på mig, men mirakel -2 kg tror jag inte på, men jag hoppas att vecka som komemr efter det ger mig lite...

1 kommentar:

  1. Vi löser motionsbiten när du kommer till Sverige! Du fick ett litet +, men du har varit sjukt duktig ändå! Ett nederlag kan göra så mot kroppen (se bara på mig, +6 kg på några veckor....)Du kommer tillbaka, det gör jag med!

    kram

    SvaraRadera