lördag 16 maj 2009

Skåpråttan Annica

......i dag har det varit ett evigt springande till köket.
Fullt medveten om det ,och säkert en bieffekt av gårdagens festligheter. Men idag så blir det lite så, så är det bara. Nya tag i morgon.Eller hur?Ja!

Hoppas på en ev promenad i morgon, fast det blir nog mest trädgårds o hushållsarbete, jo just det ja....o lite 17 maj firande, bor ju trots allt i norge...
Det finns lite träningsplaner den kommande veckan som jag verklgien hoppas att jag ska få till. Minst 2 st, helst 3 dagar...
Klart medveten om att "bikinisäsongen" är i antågande...så jag måset få bort ett par kg o framför allt ett par cm i från min kropp tills dess...



Vill man ha hjälp att komma igång med träning o kost så kika på Gi Viktkoll. Man kan få lite tips o råd där. jag kollar, jag har fakitskt valt att inte följa allt som står men det kan ge en vissa motivation ,tips, råd, idéer...har inte riktigt fattat allt än, har inte satt mig in i det så mycket heller nu ska det tilläggas att mycket beror på min uppkoppling, mitt lilla internet är inte alltid så bra för en de lsidor..., men det finns bra saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar