fredag 1 maj 2009

Vi fann sjön....

Vackert o så fridfullt...

I dag tog vi oss en promenad, och jag hade lust att finna den andra vägen ner till sjön, sagt i gjort.Vi vandrade i väg.
Mycket upp....o ner....o massor upp...haha.Bra för oss båda.
Vi kom fram til lden första, den "lilla" först.Sedan en studn senare till den stora.Glad Bamse plumsade i...
Dessvärre måste jag säga att botten var lite för vass med stora stenar för min smal, skitsynd.För det är kortare hit än den andra vägen, för att bada.


Men det var kul att finna vägen.Har en bild här. Vill ni se flera så får ni kika på Bilddagboken.
Anv namn: Trancegemini. Men om ni vill se, så har jag gästlösenord, om ni inte är medlemmar dvs.Skriv en kommentar om ni vill se,så sänder jag den...

Det tog ca 1 timma,tur o retur, skön promenad. Tror det blir en returprommis i morgon :).


1 kommentar:

  1. not master just nu1 maj 2009 kl. 19:14

    Låter verkligen som en toppenpromenad! Min viktvecka kommer att bli helkass trots motion varje dag (utom idag). Ätit mig igenom de 2 senaste dagarna.......... :((

    kram

    SvaraRadera