tisdag 17 februari 2009

Viktstatus den 17/2

I dag har det varit veckouppdateringen på min vikt.
Det går ner, dock inte lika fort som jag önskar....haha, as ususal.... tror jag tjatar om detta jämt, men det går neråt i alla fall.....
Hur det har gått?
Kolla länken på högra sidan: viktstatus...

Var lite sugen på en lång promenad i dag igen, men jag har flyt med bussen i dag med bara 15 minuters väntetid så det blev inget. Ska dock till strømmen storcenter i morgon så då blir det lite gång av i alla fall, inte som jag vill, men det blir att gå i alla fall.O det behöver jag.
Mer motion, som jag har skrivit tidigare om, är nog det jag mest behöver.
Kosten finns sjutton inget att göra åt mer. Lever nog på mindre än jag ska.Knäckebröd o div sallader. Ska nog ordna någon riktig mat någon dag, varm mat. Börjar få lite abstines för det. Ska se vad jag kan finna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar