torsdag 26 februari 2009

93....upp o ner

Jag pendlar på över o under 93 kg....*suckar*
Blir galen men ska nog vara glad att den inte går upp mer i alla fall....
Har varit på min promeand igen, samma runda. Börjar att bli en vana.Skönt :)

I kväll blir det mat, jag måste. Har levt på mackor i tre dagar nu, pga möten o annat som bara tar upp all min tid så jag har inte orkat engagera mig.Jag vet, klart fy mig, men åka tidigt,komma hem sent o direkt i s¨ng, helt slut, sovit typ 5-6 timmar varje natt det är inte bra, o absolut inte för min viktnegång.
Jag vet, troligen varför min vikt pendlar nu, så nu mat, o i morgon oordnign o reda igen....

Så i dag blir det mat , med ORDENTLIGT med sallad till o en god köttbit. Ev en bit potatis ....
Mne från i morgon så blir det att ordna sallad igen, o funderar på en köttbit till .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar