fredag 6 februari 2009

Stilla...

Dagens träning blev 30 minuter. usch det känns som jag håller på att lega av mig lite. Inte bra alls.
Ska till sverige i morgon, bra med att "promenera" runt lite, haha.Ska se också om jag finner något sunt i mathyllorna som blir köpt hem.

Vågen står lite stilla just nu, var nere på 95.2 ....men uppe på 95.6 i två dagar nu.Men den går i alla fall inte upp mer. Men jag vill se den gå mera ner.
Midjan blir smalare i alla fall...det är skoj. Ser det tydligt på vissa gamla plagg som jag numera kan anv igen för att de sitter bättre...

Men det andra måste jag ha lite ny fart på.Har en ny vana att jag äter otroligt mycket knäckebröd....spec till lunch på jobbet i stället för sallad, ska nog variera det lite. Börjar att bli småtrött på vissa saker.
Måste kolla runt med lite recept, men är det någon som läser detta som har förslag på sunt matrecept till mig tar jag tacksamt emot det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar