fredag 27 februari 2009

Fortfarande upp o ner...

Vikten hoppar fortfarande upp o ner +-93 kg Men det verkar som om midjan nu minskar lite.
Sjukt egentligen.När vikten går ner har jag inte märkt något på midjan men nu när den bara står stilla då blir den mindre....hm....Undrar varför?

I dag har jag på mig en ny tröja.Införskaffad för en stund sedan men pga en kulmage har jag avstått att ha den på.Men inte i dag, den kom på....visserligen samma stl -48 men jag fick faktickt reaktioner idag, det var kul att höra.Så om själva viktnedgången inte vill var apå min sida, så får jag glädja mig åt det.

2 kommentarer:

  1. kroppen kan minska trots att vikte säger annat. Du vet att muskler väger mer än fett? promenadmuskler. Alla säger att man inte alltid ska stirra sig blind på vågen, mät istället, för där kan det hända saker trots viktökning! Grattis till dig och nya tröjan! Måste väl kännas skönt, både med tröjan, men även att folk börjar se!
    kram

    SvaraRadera
  2. :)
    Jepp det var skoj, de riktigt första kommentarerna faktiskt.
    Men visst vill jag att vågen ska mer ner, men som sagt var, får vara glad åt midjan med...

    SvaraRadera