måndag 9 februari 2009

Mer hm....

känns som jag bara klagar just nu.Men vågen står stilla.
Väger i dag lika mycket som för en vecka sedan, men inkluderat nu att jag vips hade fått min mens igen o hela jag bara rubbades i allt. Suck,o ledsamt.Men vågen har nu pendlat både högt, nästan 97 igen o ner på 95 så jag blir snart helt tokig.Men det har nog med alla hormoner o annat i kroppen att göra....hoppas jag i alla fall.
Har en ny vecka, bra att jobba, o inte bli frestad av min kära sambo som tycker att "men det där går väl att äta..."
Usch nej, det går det verkligen inte.

Men huvudsaken är ju det går ju inte våldsamt upp igen, men jag har ju ärligt en önskan på en fortare nedgång....men tålamod borde jag ha i detta fallet.
- 10 cm i midjan i alla fall :), tåg mått på det igen i morse....faktiskt lite mer än så...men jag räknar på -10 just nu.
Det är i alla fall positivt :)

I morgon är det veckoviktdag, hoppas vågen har rört sig några gram neråt i alla fall..
O på torsdag är det läkarbesök för blodtryckskoll o utvärdering på hur viktminskningen går...
Ska även ha min månadskoll, på BMI o andra mått i samma veva....
Håll tummarna!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar