söndag 15 februari 2009

Motion?

Jag tror att jag måste öka min motionspass till minst 45 min- 1 timma. per dag. Det är mycket men jag fattar inte att vågen bara står stilla.
Blir knäpp.
Äter fortfarande två knäckisar, med lättyoghurt på morgonen, nästan alltid sallad under dagen o knäckisar med evyoghurt på kvällen.
Är det mycket? Det kan inte vara det.....eller?
Hm...

Så det betyder att det som saknar är att jag ,trots minst 30 min på wiiboarden var dag inte motionerar ordentligt.
Så, hur går jag vidare? Mer tid på wiiboarden som ovan? Måste ta mig till gymmet trots att jag vill inte, men det är för att jag inte vill vara där själv, men ingen vill ju vara med...
Promenader? Jo det är något jag borde införa. Gå av en hållplats tidigare o gå hem. Att jag inte har gjort det nu?Pga att det är kallt...Vem har lust att gå den biten i ca 10-20 minus, eller näramre -20 som det har varit hela veckan.....Nu äntligen är termometern på väg ner.Tack f¨ro det. Ska se om det blir en tur i morgon, hoppas på lite sol med.Hade tänkt på en tur i dag, men -13 o surt kallt trist gråväder lockade inte. Men det har blivit 1 timma på wii i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar